Torsdag 11 feb

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...
Vem 17 har kommit på det talesättet? Väntar ALLTID för länge borde det heta!!! Jag är nog världens mest otåliga människa...Sen är jag ju en mästare på att planera (alltför mycket tycker min bättre hälft) och därför är ju inte det här någon drömsituation för mig direkt...Totalt utan kontroll...

Jag tror jag ska städa huset - nyttigt att röra på sig - och dessutom behövs det...
Då kan ju jag och tjejerna hitta på nåt roligare i morgon eftermiddag (då ska dessutom solen skina igen) - typ ta en sväng på stan och låna nya böcker?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi väääääääääääääntar också otåligt! Idag måste vi åka lite skidor i solskenet i Harsa så får vi se om det hjälper! Lotta o Börje

2010-02-12 @ 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0