Måndag 19/4

Grattis till min svåger Christer som fyller år idag!
Jag skickade hans favorit-ölkorv redan förra veckan, så den har han nog ätit upp vid det här laget!

I dag har Ellen, Maja och jag som vanligt varit på öppna förskolan på förmiddagen. De har alltid så roligt pyssel där! I dag fick Ellen göra jättesöta små tussilago av papper i en minikruka. Den gav hon sedan till Lisbeth, där vi var och åt lunch, och fikade sedan jag hämtat Tuva. Efter middagen i dag har Tuva och jag varit ute och sprungit en runda, något vi ska försöka göra åtminstone 1 gång i veckan!
Jonas hoppade över kören i dag, och sitter nu och spelar "Små kloka pirater" med tjejerna i stället - mycket uppskattat! Sedan misstänker jag att Tuva vill se "Halv åtta hos mig" innan hon lägger sig. Konstigt att ungarna tycker det är så bra, men det är ju bättre än andra dokusåpa-program i alla fall...

Kramar Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0